Sposoby płatności
JAKIEGO SPOSOBU PŁATNOŚCI MOGĘ UŻYĆ, ABY DOKONAĆ ZAKUPÓW?
Dołożyliśmy starań aby mieli Państwo duży wybór form płatności. W e-sklepie KMX Fashion mogą Państwo płacić:
- Przelewem na rachunek bankowy. W tytule prosimy zawrzeć nr zamówienia.
Dane dla przelewów PLN
Nr konta: PL28 1090 1290 0000 0001 2346 9040
kod SWIFT: WBKPPLPP
Dane dla przelewów EUR
Nr konta: PL41 1090 1290 0000 0000 2903 9209
kod SWIFT: WBKPPLPP
- Kartą kredytową lub e-transferem. Rozliczenia transakcji kartą kredytową lub e-transferem przeprowadzane są za pośrednictwem Przelewy24.pl lub DOTPAY.PL:
- Gotówką do rąk kuriera, gdy wybiorą Państwo opcję płatności za pobraniem
KIEDY DECYDUJĘ O TYM JAKĄ FORMĄ CHCĘ ZAPŁACIĆ?
Dokonują Państwo wyboru jednej z form płatności w trakcie składania zamówienia, zaznaczając odpowiednie opcje w formularzu.
CZY MOGĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ NA FIRMĘ?
Tak, aby otrzymać fakturę na nazwę swojej firmy, należy w chwili składania zamówienia wypełnić odpowiednie pola danymi podatkowymi, o które zostaną Państwo poproszeni.
Nowa metoda płatności na KMXFASHION.PL to nowy sposób na wygodne zakupy na Twoich warunkach.
Jak to działa?
- Składając zamówienie wybierz metodę płatności PayPo.
- Po podsumowaniu zamówienia i zatwierdzeniu przez kliknięcie Zamawiam i Płacę, nastąpi przekierowanie na stronę PayPo.
- Na stronie PayPo należy wskazać podstawowe dane, tak aby PayPo w Twoim imieniu mogło uregulować rachunek za zakupiony towar.
- Twoje zamówienie zostaje wysłane zgodnie z wybrana metodą dostawy.
- Od momentu złożenia zamówienia masz 30 dni na jego opłacenie. Możesz też dokonać zwrotu zamówienia, w czasie 14 dni od zakupu, nie ponosząc kosztów zakupu. W takim przypadku rozlicza się z nami Paypo.
- Tę metodę płatności możesz wybrać, jeśli Twoje zamówienie nie przekracza 2000 PLN
ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:
- W jaki sposób płacę za zamówienie?
Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub e-transferem. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta – nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.
- Czy to jest bezpieczne?
Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, bez podawania żadnych danych dostępowych do swojego konta.
- Co jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?
Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 wygodne raty.
- Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?
Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie.
Więcej informacji na temat Płatności Paypo znajdziesz tutaj: https://paypo.pl/home